本區搜索:
Yahoo!字典

投票項目 ( 單選 ) 參與人數 81

1. 25或以上
2. 24
3. 23
4. 22
5. 21
6. 20
7. 19
8. 18
9. 17或以下
打印

放榜前吹水區~8月3,4號晚訓唔著入來吹水

放榜前吹水區~8月3,4號晚訓唔著入來吹水

各位ce考生緊張嗎? 大家不如討論下放榜後有乜打算       我個人緊張到衣幾日失眠 la     放榜後大家不如來報下考幾多分
   

TOP

[隱藏]
有種不安既感覺, 好怕自己帶漏重要既野

TOP

我都訓唔著..but我係中七

TOP

回覆 #123 小兵﹒ 的帖子

行開啦
阻住哂

TOP

引用:
原帖由 09ce考生 於 2009-8-3 11:40 PM 發表
行開啦
阻住哂
哈哈.......
唔通中7生係RETAKE CE???????
我希望世界和平
         大家開心!
^_^v
加油加油
升grade奪A!

TOP

今日8月3日晚
冇咩人online...

TOP

大家訓唔著就黎小卒咁支持?XD
instagram.com/the_12_man

TOP

回覆 #127 Ronald_Chui 的帖子

ronald 哥唔係你都訓唔著呀嘛

TOP

哈哈.......真係有小小訓唔著.............
我希望世界和平
         大家開心!
^_^v
加油加油
升grade奪A!

TOP

回覆 #121 TSL123 的帖子

多謝多謝

係訓唔著黎呃post先岩
中史補習基本已滿,多謝支持。

TOP

回覆 #130 abc281007 的帖子

一齊呃

TOP

唔想訓...e排成日2-3am訓, 第二朝12點幾先起身
趁未放榜前玩盡埋佢
>>>閱讀分享區<<<

I am studying at HKUST! If you have any questions regarding HKUST and any programmes, you are welcomed to contact me!

TOP

我又係2,3 點先訓...

TOP

我都係2點幾先訓
但10點就起身
尋晚都好好訓...希望今晚都係
中史補習基本已滿,多謝支持。

TOP

失眠左3日=[
琴晚4點幾先訓到
滿腦子都係CE幾多分==
每科咩grade
2011 A-level
Phy Chem Pure*

TOP

eaa重準過天文台
2011 A-level
Phy Chem Pure*

TOP

重要聲明:小卒資訊論壇 是一個公開的學術交流及分享平台。 論壇內所有檔案及內容 都只可作學術交流之用,絕不能用商業用途。 所有會員均須對自己所發表的言論而引起的法律責任負責(包括上傳檔案或連結), 本壇並不擔保該等資料之準確性及可靠性,且概不會就因有關資料之任何不確或遺漏而引致之任何損失或 損害承擔任何責任(不論是否與侵權行為、訂立契約或其他方面有關 ) 。