[隱藏]

回覆 75# ftorres9 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

我都係想博trans科

本來意屬hku ac / cu ifaa    無奈考出黎成績不好   無緣入去
而家去左cu ibba    諗住努力多一年   睇下爆唔爆到gpa   再  trans過去

想問下有冇咩要注意   eg  有冇咩course一定要take

同埋trans個制度係點  聽講比其他u都easy好多
幾時可以trans?   可唔可以大包圍 or  only 揀1科去博trans??   

thx!

回覆 75# ftorres9 的帖子

1. HKU Engine year one sem2 declare major (For AL)
2. 本來HKU Engine沒有quota, 全世界480幾人 入晒Civil都可以
   不過下年會有quota, 而且Civil算HKU Engine最多人的stream (2011-2012 year one約160人)
   所以競爭一定有
   你要留意, 如果你sem one的成績不能令你入了Civil 的話, 你知會發生什麼事

另外如果你要year 2 trans 去 archi, year 2
那麼即是你year one那時同時要overload archi 的科目
在overload的情況下, 你想爆3.6可能有難度

當然, 不是嚇你
如果你真的想tran, 請努力, 也不是完全不能做到
難不難就看你自己

引用:
原帖由 ftorres9 於 2012-7-28 12:55 PM 發表
各位可否幫幫忙?
下年我就要讀hku engine,應該會揀civil
我知道hku trans係難上加難,但我想問,假如我真係爆到高分,可以trans到 d咩野科ge year 2??
我本身意屬archi,survey,e兩科有無機會?
另外其他神科如l ...
I am a transfer student from hku Bnurs to archi 2 years ago and faced the same difficulties as most of you guys that my CE+AL is not good enough to get into my favourite subject.
I read some of the previous posts and i would like to clarify some misunderstanding on hku transfer.

Transfer to yr2 of another faculty is only possible if you are transferring between BA/ 6901/ Engin/ SocSc/ BBA as they share some elective course.
Other specialized curriculum such as MBBS,BDS, archi, surv. consists of core subjects, studio or practicum that you must pass in Yr1 before proceeding to Yr2.
None of the course in engine overlaps with archi or surveying, which implies you can only transfer to yr1.

the application of int. transfer starts around late April. But i think you should start to contact your target faculty immediately after the release of sem1 GPA, and try different means to impress the professor who are responsible for undergrad admission. If you can impress the professor, then he may place your application to a higher priority in the JUPAS queue...
You may discuss with the professor about your ambition and the reason you like the subject (read more books beforehand for specific examples and theories)
Avoid discussing the reasons you dislike the current subject to prevent any bad impression.

Some of the people are considering to transfer to MBBS.
My advice will be to study related curriculum within the same faculty, such as Bnurs or Chinese medicine.
The reason is that quite a number of core courses shared between MBBS, Bnurs and C.Med., providing u a chance to develop rapport with the professors.
If you perform well in those courses such as Anatomy and Physiology, you can request related professors  to draft you a reference letter to transfer to MBBS.
You can also impress the professors by organizing different public events or class activities for them.

I am not sure about the strategy on trans-U. It must be more difficult than internal transfer.
To be honest, I applied a total of 4 subjects through non-jupas to CU and PolyU.
I received several letters of no offer after 2 weeks without any interviews.

thx上面ge師兄師姐我仲想問ce同al吳高分,係未有d系注定trans吳到過去?(如dentistry,law,archi)
是關不才ce得18分,al3條c,係hku算係好廢果班
但我真係好想讀果3科其中一個,吳係讀civil讀得幾好出到黎實玩完

回覆 81# ftorres9 的帖子

引用:
原帖由 浦原喜助 於 2012-7-30 01:45 PM 發表
First ! You are AL student, it is very appreciated , so that i would help ...i will not help DSE students...

OK !!! First !!! Ask yourself...what do you like to study in University ? and answer me  ...
thanks for your support
我最想dentistry,其次就archi,對surveying都有興趣
想問問係未一入去就要declare俾個head知想trans?

[ 本帖最後由 ftorres9 於 2012-8-3 07:18 PM 編輯 ]

我想問呢,如果我ce同al考得一般仲要入埋ust bio,係咪差唔多冇可能入到cu,hku medic? 如果唔係,可以點做? 我聽過有c兄係讀完ust biochem degree再2nd degree讀返mbbs,有冇更快的方法?

Re:樓上
如果入得ust bio,  只係得幾條路入返medic
1. 再考dse做狀元,  經jupas入
2. 有錢ge去外國讀
3. 經2nd degree報nonjupas, hku medic,dental, pharm/ cu medic, pharm 都有機入

速度黎講  最快: 1>2>3

利申: 小弟係2nd degree學生~

有無人知hku engine y1可吳可以trans過survey/archi y2?最少要幾多gpa?洗吳洗retake al?另外hku engine y1 trans dentistry y1 可以嗎?
thx

引用:
原帖由 ftorres9 於 2012-8-3 07:17 PM 發表
有無人知hku engine y1可吳可以trans過survey/archi y2?最少要幾多gpa?洗吳洗retake al?另外hku engine y1 trans dentistry y1 可以嗎?
thx
Faculty of Arch, Medicine, education 同埋 Law 既所有degree只可以由YR1讀起.無可能直接轉去YR2, 因為直接轉去YR2冇辦法fulfil到畢業requirement.....即係話,由今年開始, 舊制HKU學生如果要轉去LEE D專科, 只可以下學年(2013 sept. intake) 轉去讀4年制DEGREE

好少人轉系, 又好少人轉得走, 所以冇人知要幾多分先轉到去某系 =.=
但係轉去神系都唔係冇可能
入學果陣我o係ocamp 識左個讀mbbs既女仔, 佢al 1c, 1st degree 讀EE (1st hon), 報2nd degree mbbs 唔收, 之後去左讀master (biochem, 3.7x cgpa, distinction; 再報mbbs, 終於入到, 由yr1讀起)

lee排就黎 ocamp, 你會聽到好多謠言話 "高gpa ,自己系會唔放人; 要岩岩過3 先轉得到". 千祈唔好信佢地, 你一定要chur盡gpa洗底.
當你心儀學系出offer letter 你又簽紙accept左; 自己學系要即刻放你走, 一個星期後已經可以換新學生證...只係可能要見一見department head, 比人問下你點解要轉走=.=::

引用:
原帖由 ponponpon 於 2012-8-3 10:41 PM 發表

Faculty of Arch, Medicine, education 同埋 Law 既所有degree只可以由YR1讀起.無可能直接轉去YR2, 因為直接轉去YR2冇辦法fulfil到畢業requirement.....即係話,由今年開始, 舊制HKU學生如果要轉去LEE D專科, 只可以 ...
thx
thx
ching認為engine有咩科好trans?因為想讀一d前途較好ge科,最好係吳想晒1年,不過都幾難吳咁做
我al讀phy chem bio的

引用:
原帖由 ponponpon 於 2012-8-3 10:41 PM 發表

Faculty of Arch, Medicine, education 同埋 Law 既所有degree只可以由YR1讀起.無可能直接轉去YR2, 因為直接轉去YR2冇辦法fulfil到畢業requirement.....即係話,由今年開始, 舊制HKU學生如果要轉去LEE D專科, 只可以 ...
thx for your info
聽講有人由cu nursing y1 trans到去 cu archi y2,點解hku無e個case?
仲有,4年degree,第1年讀core subject,如果我trans去4年制,未可以keep左y1讀y2?

重要聲明:小卒資訊論壇 是一個公開的學術交流及分享平台。 論壇內所有檔案及內容 都只可作學術交流之用,絕不能用商業用途。 所有會員均須對自己所發表的言論而引起的法律責任負責(包括上傳檔案或連結), 本壇並不擔保該等資料之準確性及可靠性,且概不會就因有關資料之任何不確或遺漏而引致之任何損失或 損害承擔任何責任(不論是否與侵權行為、訂立契約或其他方面有關 ) 。