本區搜索:
Yahoo!字典
打印

「校本驗毒計劃」調查

[隱藏]
死喇, 上一頁既一個回覆, 我修改左...版主你地用權力修復番佢啦

我最新既回覆, 同上一頁既一個回覆一樣既, 咁係要修復番上一頁既同最新回覆一樣既回覆

TOP

引用:
原帖由 ares23 於 2009-10-7 05:19 PM 發表
每年政府都唔知用幾多錢去搞d活動叫d青少年唔好吸毒啦
如果係work既就唔使而家出此下策
果d活動 useless既

係做個樣出泥, 比d 高官威下

真係要解決, 唔係用呢d show



驗毒呢個係極下之策, 極下到唔可以推出泥做

TOP

引用:
原帖由 Ronald_Chui 於 2009-10-7 05:29 PM 發表
又在斷章取義了XD
先澄清一下: 唔評論唔代表只理會任何一方。只係我個人唔想評論孰輕孰重。因為你提出個堆effect係冇得量化。

仲有,拿領匯的情況來比,論證過程也有不當。
1) 領匯既諮詢過程同驗毒唔同。
2) 領匯係涉及商業利益。
3) 亦係最主要的,就是受領匯壓迫小商戶的,所面對的是經濟壓迫,不是心理創傷。


要拿經濟概念說的話,提提你,供應者同時也可是需求者。
「標籤係歧視 (e.g.=>梅窩人對正生學生說:死吸毒妹)
供給同埋需求都要減少, 唔係淨係諗減供 or 減求
我覺得要家庭幫手change, 可惜, 而家d父母係要將責任出泥....」


「吸毒有咩用? 暫停自己去諗d 現實, 忘記現實既感覺, 虛虛幻幻
我而家好大膽咁假設, 佢地吸毒既原因係對現實好唔開心係因為睇唔到成功前路,無目標, 家庭無support
(當然要有埋d "好"朋友, 先學到吸毒啦)
呢d 都會令自我形象低落」

既然你都識講怇地本身自我形象都低落,再話驗毒會令佢既形象更低落有咩意思? R唔否認驗毒對佢地精神上既衝擊,但同時也唔認為依個係推翻驗毒可行性的論點。
我回來了

我都唔係要量化個effect, 我意思係叫個咁重side effect 既政策唔好實行, side effect 講左好多, 並唔想多講

領匯例子不當喔....咁用大躍進例子啦, 一意孤行只會走上絕路

3) 亦係最主要的,就是受領匯壓迫小商戶的,所面對的是經濟壓迫,不是心理創傷。
是嗎? 果d 人既生計被人迫斷, 無心理傷害??

要拿經濟概念說的話,提提你,供應者同時也可是需求者。
then?

再話驗毒會令佢既形象更低落有咩意思?
...........低落左, 要救佢上番泥, 要好多時間心力....

無意思架, 令到輔導人員用多d 時間姐

單單係
形象更低落當然唔能推翻驗毒可行性......爬番上去, 睇番我提出既side effect 吧

TOP

引用:
原帖由 Ronald_Chui 於 2009-10-7 05:34 PM 發表
這就是普遍人的通病:
要求政府做實事以解決問題,但同時我們也身處問題的其中,結果就是:
政府做的不合自己個人口味,就以做騷、做樣的言辭加以批評。不在其位,不謀其職,倒頭用了n年作諮詢,討論,結果呢?  ...
想說建設性問題?

看我下一個回應, 合併回應

TOP

引用:
原帖由 goodluck888 於 2009-10-8 06:44 AM 發表


有關有人話會出現 標籤效應
我想回應一下:
究竟係咪全部人都會咁樣話 死吸毒妹 白粉仔呢?
明顯地...這是孤例 而非常例

因為吸毒問題越來越嚴重 社會包容之共識已成大趨勢 而反對的人又未能提出實質方案(加強教育 舉辦多啲活動..你呢啲就係唔work先搞呀嘛 唔係做咩咁多人吸?加強掃毒又唔係無做喎...咁仲有咩方法?)
故此很難解釋社會不給予這些願意改過自新的動力而隨意給予一些負面的評價與歧視給他們

而且 任何人 任何事 也會被他人有意無意地不負責任地批評(不論你有否吸毒也好,每個人對不同人的評價即使在日常生活中亦有評語或微言)

究竟這小處負面 是否 要被 嘩眾取寵地無限放大?

好明顯反對的 多是 言過其實 氣壯理薄


以下呢一點我相信反對者要回應一下 否則難以服眾

反對計劃的人 其實應該提出一啲比佢反對的方案而又更實質及更可行的方法 而非不負責任地單純地反對 因為這樣無助問題的解決,亦令問題迅速惡化陷至難以挽救的地步!

PS社會規劃的方案不同於其他範疇
死吸毒妹果個係孤例!!! yes, 同學, 你讀緊咩學校啊?

band 1 or band 3?

band 3就會受到label , 讀唔成書, band 3 同學再self-fulfill 落去, 哈, 我搵d 易明既例子出泥, 希望你get 到

用到常例, 孤例, 如果你明白labelling effect, 你就會諗到好多例子, 可以套用係現實度




批評唔需要有建設性, 我地既反對並唔係單純既反對, 係有理據既

人有限界, human is human, 諗唔到好既project, 唔代表唔可以反對差既project

做左會令問題惡化, 產生更惡既問題, 就唔應該推行

TOP

重要聲明:小卒資訊論壇 是一個公開的學術交流及分享平台。 論壇內所有檔案及內容 都只可作學術交流之用,絕不能用商業用途。 所有會員均須對自己所發表的言論而引起的法律責任負責(包括上傳檔案或連結), 本壇並不擔保該等資料之準確性及可靠性,且概不會就因有關資料之任何不確或遺漏而引致之任何損失或 損害承擔任何責任(不論是否與侵權行為、訂立契約或其他方面有關 ) 。